søndag 18. april 2010

Tidsfordriv i eksamenstiden

Nå er eksamenstiden i full gang for min del! Jeg har fått utlevert tre, snart fire, hjemmeeksamener, så de neste syv ukene står det oppgaveskriving, oppgaveskriving og enda mer oppgaveskriving på timeplanen… Hurra for at jeg er så effektiv når jeg skriver eksamen! Eller ikke… Facebook-aktiviteten har en mystisk evne til å øke betraktelig i disse tider. Alt som tidligere var totalt uinteressant å lese på internett, leses med stor interesse. Og plutselig finner jeg ut at jeg må skrive et innlegg på bloggen, som vanligvis har så lite aktivitet at den knapt eksisterer.

Ellers hiver jeg innpå utallige kopper kaffe, og ser heldigvis ingen grunn til å begrense meg. Noen gleder må jeg få ha når jeg har fire store hjemmeeksamener omtrent samtidig. *Klage klage* Dessuten var mamma så snill å kjøpe en god kaffekanne til meg da hun var på besøk hos oss i forrige uke, og det ville jo være en skam å la den stå i fred! Apropos har huden min blitt oransje (igjen). Jeg spiser med andre ord pinlig mye gulrøtter i eksamenstiden. Men hvem vet, kanskje jeg blir smartere av det?

I dag skal jeg ta meg et par timers pause for å danse swing. Det er Bydagen i Trondheim, og den eldre delen av befolkningen er invitert til å swinge seg med. Det blir gøy!

Ps! Hurra for uinteressante blogginnlegg! Hva ville eksamenstiden vært foruten! =)

2 kommentarer:

  1. haha, du bør bytte navn til eksamensbloggeren!

    Siri - blogger kun i eksamenstider.

    :D

    SvarSlett
  2. Ha ha! :D Det skulle jeg gjort!

    SvarSlett