tirsdag 21. april 2009

Effektivitet på høyt nivå

Det er helt utrolig hvor mye fornuftig jeg får gjort i eksamenstida! Jeg finner stadig på noe nytt som absolutt må fikses før jeg begynner på det jeg egentlig bør gjøre, nemlig skrive på hjemmeeksamen... Leiligheten er aldri så ryddig som i april/mai! Jeg har kastet metall og glass som har stått under komfyren i et halvt år, hevet ut alt papirsøppel, vasket kjøleskapet (æsj! Hvem gjør noe sånt frivillig?!), tatt oppvasken dobbelt så ofte som ellers, bestilt kjøretimer, vaska søppelkassene, søkt jobber, ryddet i den verste rotekroken på rommet, trent styrke, skaffet attester, osv osv... *Puh* Jeg blir faktisk litt imponert over alt jeg får gjort! ;) Mon tro om det er fordi jeg omsider har blitt voksen og ansvarlig, har mer tid hjemme så jeg ser alt som bør gjøres eller bare er veldig flink til å finne på aktiviteter som gjør at jeg kan utsette oppgaveskrivinga litt til... Eller kanskje jeg rett og slett bare har blitt manisk? :O

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg til dit neste blogginnlegg :) Kanskje det blir noe om L.M`s stor dag? Legg ut bilder!

    SvarSlett