mandag 6. april 2009

Teoriprøven...


Jippi! :D I dag har jeg endelig tatt teoriprøven og jeg fikk bestått! Jeg har utsatt testen alt for lenge, så det var godt å få det overstått. Nå gjelder det bare å kjøre masse sånn at jeg kanskje klarer å ta oppkjøringa også etter hvert... Jeg tror det skal mye til å bruke like lang tid på bilopplæringa som jeg har gjort :P Ja, ja, så lenge jeg klarer å gjennomføre en gang er jeg fornøyd;) Bortsett fra at lillebror allerede har bestilt sin kjøreprøve enda han begynte lenge etter meg... *Grr*

Nå er det bare 80 dager igjen til Siri Marie og jeg reiser til New York! Ikke lenge igjen... Jeg gleder meg! :D

2 kommentarer:

  1. Hurra! Jeg har bare tatt grunnkurset jeg. Snork.

    Skulle ønske vi kunne møttes i NY! Men jeg reiser jo i juli... :'(

    SvarSlett
  2. Da jeg var på din alder hadde jeg ikke tatt grunnkurset engang, så du har god tid ;)

    Kjipt at vi ikke får møttes i NY! Vi er jo der litt i juli da, men det er vel før du kommer..

    SvarSlett